Sankabos ar smagračio diagnostika ir keitimas

Sugedo sankaba? Automobilis nevažiuoja? Arba važiuoja tik kai kuriomis pavaromis ir buksuoja? Įspaudus sankabos pedalą prie sankryžos girdisi garsai ar vibracijos? Panašu, kad teks išimti jūsų automobilio greičių dėžę ir pasižiūrėti kas gi ten nutiko. Bet nusiraminkite pataikėte į teisingą vietą. O sankaba yra einamasis remontas kaip ir stabdžių kaladėlės ar variklio alyva. Geras dalykas, kad nelendant prie sankabos galima nuvažiuoti kelis kartus aplink žemės rutulį. Blogiausia, kad darbo remonto kaina prasideda nuo 100€, nes užtrunka praktiškai visą dieną kol pavyksta išimti greičių dėžę, surasti gedimą, surasti ir pakeisti dalis, bei surinkti viską atgal. Mes visada stengiamės taupyti Jūsų pinigus ten kur galima. Bet su sankaba tokia problema, kad jeigu pakeisi vieną dalį, o ne visą komplektą – sutaupysi, bet aplink žemės rutulį nenuvažiuosi ir vėl reiks išimti greičių dėžę dėl kito komponento gedimo ir kainuos vėl mažiausiai 100€. Čia galioja patarlė, kad skūpas moka 2 kartus. Tą suprasdami ir detalių pardavėjai ar gamintojai kažkodėl sankabų komplektų kainas padarė patrauklesnes. Dažnai jei pirktum vieną ar du komponentus iš komplekto gali kainuoti tiek pat ar daugiau nei visas komplektas. Tai baigiam šia temą ir sutinkame, kad sankaba keičiasi komplektais. O komplektą sudaro sankabos diskas, diskatorius ir išminamas guolis. Tai dauguma sankabos simptomų kaip ir pašalinome pakeitę visą komplektą.

Atliekame šias paslaugas:

  • Pavarų dėžės nuėmimas / pastatymas
  • Sankabos keitimas
  • Sankabos reguliavimas
  • Darbinio / pagrindinio cilindriuko keitimas
  • Sankabos lyno keitimas
  • Diskatoriaus keitimas
  • Išminamojo guolio keitimas

Kita didelė problema yra dyzeliniai ir kai kurie galingesni benziniai automobiliai. Juose yra sumontuotas dvimasis smagratis. Tai lyg du dideli plieno diskai sujungti vienas su kitu per galingas spyruokles. Jis sumažina dyzelinio variklio perduodamas vibracijas, pagerina bėgių perjungimą, ir taip pat apsaugo greičių dėžę nuo didelės variklio galios perjungiant iš pirmo bėgio į antrą. Tačiau laikui begant ir sukant kilometrus aplink žemės rutulį spyruoklės pavargsta ir dvimasis smargatis atsipalaiduoja ir perduoda dideles vibracijas ir privalo būti keičiamas nedelsiant. Nes nepakeistas laiku gali sugadinti greičių dėžę ar net variklį. Kai kurie automobilių dvimasiai smagračiai tarnauja labai ilgai, bet kai kurių gamintojų, tokių kaip AUDI, VW ar FORD nenuvažiuoja ir 100000 kilometrų. O keičiant smagratį aišku reikia keisti ir sankabos komplektą, kad nebūtų kaip tam skūpam. Tačiau čia bloga žinia dvimasių smagračių kaina prasideda nuo 200€ ir gali siekti net 700€ tik už smagratį. Tai ką daryti, ką ir mokėti po 1000€ už smagračio ir sankabos keitimą kas 100000 kilometrų? To nori jūsų automobilio pardavėjas, bet „AutoKairys“ nebūtų Jūsų broliai jei nerastų išeities iš šios situacijos.

Pirmą kartą keičiant dvimasį smagratį ir sankabos komplektą galime pasiūlyti sutaupyti iki 30% remonto sumos ir konvertuoti dvimasį smagratį į vienmasį smagratį. O antrą ar trečią kartą kai susidėvės sankaba teks keisti tik sankabos komplektą, specialiai pritaikytą mūsų konvertuotam ir praktiškai amžinam vienmasiui smagračiui. O šio specialaus sankabos komplekto kaina bus panaši į standartinės sankabos keitimo kainą apie kurią rašėme pradžioje. Klausimas gali kilti ar tai visiškai saugu konvertuoti protingų inžinierių išmislą dvimasį smagratį į vienmasį? Atsakymas yra linksmas ir kurioziškas jeigu jums nereikia keisti smagračio. Bet tiesa tokia, kad ta pati kompanija gamina originalius sankabų komplektus ir smagračius naujų automobilių gamintojams. Tad turėdami milžinišką žinių bagažą ir patirtį ir išrado šį konversijos komplektą. Tai lieka neatsakytas tik vienas klausimas į kurį nežinome ir mes. Kodėl automobilių gamintojas iškart negalėjo įdėti šio pigesnio komplekto į naują automobilį? Tad jei turite ar ateityje susidursite su šiais simptomais apsilankę pas mus tikrai nenusivilsite, o mes jus nustebinsime savo aptarnavimu ir protingomis kainomis.